top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

אהבה והסמכות הפנימית

עודכן: 20 באפר׳ 2018





עמדתי בפני החלטות חשובות, והסמכות הפנימית הרגשית שלי סרקה את הנסיבות וגלשה לה מעלה ומטה...הרגשתי שהגיע הזמן לפעול אך לא הייתי שלם עם האפשרויות שעמדו בפני, וליבי נשאר כבד ומתוח.

החלטתי לשתף את חברתי היקרה שמעבר לים, אירית עוז, שמלבד היותה תלמידה מצטיינת של העיצוב האנושי, בעזרת מתנות האל שלה (מתקשרת ועוד) היא יכולה כמו במעשה קסמים למצוא את הדרך ולגלות פתרונות מעשיים גם בנסיבות המורכבות ביותר.

"אם יש סיכוי לאהבה" היא אמרה "אז שווה להסתכן ולמצוא דרך, להיחשף ולתת צ'אנס לאהבה". היא ייעצה לי לפתוח את ליבי.

על פניו, בנסיבות שלי, ללא אג'נדה של אהבה, כל מה שהסמכות הרגשית שלי יכולה הייתה להעלות בחַכָּתָהּ היה ציני ביותר, לא מספק.

קצות החוטים של תהליכים שונים שעברתי בחיי התחברו ובבת אחת ליבי התרחב ונרגעתי... התפוח הבשל נפל מהעץ.

למתכון של "אסטרטגיה וסמכות" נוספה אג'נדה של דרך האהבה (לא אג'נדה מנטלית)...ואז בנסיבות שהייתי בהן, נפתחה לפני אפשרות נוספת, גם אם לא מובנת מאליה! ...ראיתי אור בקצה המנהרה. למרות הסיכון בדרך הזו ליבי התרחב ונרגע.

בימים שחלפו אימצתי את הדרך הזאת, והפלא ופלא, הר המתח והחרדות הוליד עכבר...הכוחות בחיי נפתחו והחזירו אלי אהבה!

החיים הפכו לקלים יותר.

שיחותי עם חברתי הפכו לתהליך של גילוי עצמי עבור שנינו.

גילינו שמה שעד לפני זמן קצר לא היה אפשרי, אפשר היום לעשות!...המוטציה העלתה מהלך ואנחנו נמצאים בטריטוריה חדשה.

בעבר, כאשר גדלנו והעזנו לשתף ולחשוף את האמת שלנו, גם אם פתחנו את ליבנו ברגע הנכון, הרבה פעמים ספגנו חזרה סטירת לחי... אך הזמנים השתנו, ממש לאחרונה, והחיים אינם מגיבים באותה דרך....ישנה יותר פתיחות וקבלה, קבלת האמת של מישהו אחר.

המוטציה אשר מתרחשת במקלעת השמש פותחת את הלב של האנושות. היא משפיעה על מרכז הלב. חוקי השבט הנוקשים נמסים ואיתם המיגננה המתישה על כבודנו האבוד.

כאשר אנחנו מדברים על אסטרטגיה וסמכות חשוב מאוד לראות את ההקשר שלהם. הם אינם שייכים לטריטורית חיינו ה"מוכרת" בתודעה הישנה. הם שייכים לתודעה חדשה, לטריטוריה אחרת עם חוקים חדשים.

השימוש באסטרטגיה וסמכות בעבר, בתודעה הישנה, לא נשא איתו את אותו הפוטנציאל...אך עכשיו כולנו מוזמנים להעיז לפתוח את ליבנו ולהיחשף.

האסטרטגיה והסמכות מהווים שלד להתנהלות! הם מראים לנו אם יש סיכוי למצוא אוזן קשבת לאהבה. את התיזמון. זוהי לא החלטה מנטלית ללכת בדרך האהבה.

הוספנו מימד שלישי לכל תהליך האסטרטגיה והסמכות, אג'נדה של אהבה. זה שינה את התהליך הרגשי שלי מ"גלישה רגשית בדרך לבהירות" ל"גלישה רגשית בדרך לבהירות האהבה".

על פניו אפשר לחשוב שהוספנו מרכיב שאינו שייך לעיצוב האנושי, אך חשוב לראות שמהות התהליך של העיצוב האנושי הוא שהאסטרטגיה והסמכות מחברים אותנו לתדר של המגנט החד קוטבי שלנו הנמצא במרכז הג'י.

זה בדיוק מה שהם עושים. הם מחברים אותנו לנהג שלנו, למסלול שלנו...והביטוי של הנהג שלנו הוא כיוון ואהבה.

לא מדובר כאן באהבה של משיכה אלקטרומגנטית או הדחף המיני במקלעת השמש. מדובר כאן בארבעת שערי האהבה של העצמי העליון במרכז הג'י: אהבה אוניברסלית, אהבת האנושות, אהבה עצמית ואהבת הגוף כמקדש.

ארבעת השערים הנוספים במרכז הג'י הם שערי כיוון. פרספקטיבות שונות של הכיוון שלנו כאשר הנהג עצמו יושב בשער 2, שער הידיעה הגבוהה.

זהו השער הרספטיבי ביותר מכל ההקסגרמות (שישה קווי 'יין'), והמהות שלו היא רספטיביות בכיוונון (כיוון) מולד ואינטואיטיבי ליופי, אסתטיקה והרמוניה.

כל כיוון אחר אינו רלוונטי.

כשחושבים על זה זה באמת משהו מופלא.

לחיי הנהג שלנו

דביר יצחקי

91 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page