top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

מה שלא תעשו יהיו כאלה שיאהבו אתכם וכאלה שיְגַנּוּ אתכם


תעשו טוב או רע, יהיו כאלה שיאהבו אתכם וכאלה שיְגַנּוּ אתכם. במיוחד כאשר אנו נמצאים בָּעַיִן הַצִּבּוּרִית.


מי כמוני יודע? השמש שלי יושבת בשער המנהיגות, שער 31. היא יושבת בקו הרביעי שאומר: הַַצְלָחַת הַהַשְׁפָּעָה תלויה בדרך בה היא נתפסת. אחת מהשתיים: או הכרה ציבורית בהשפעה מזינה ומָגִנָּהּ (מלשון הגנה) או השלכה חיצונית שלילית ותפיסה (מבחוץ) של האדרת האגו.


רה אורו הו אמר שלאנשים שנולדו במקום הזה כדאי שיהיה עור עבה...מכיוון שהשמש "זורחת" במקום הזה של השפעה, ומה שהם לא יעשו יהיו כאלה שיאהבו אותם וכאלה שיְגַנּוּ אותם...וזה נכון עבור כולנו, במינון כזה או אחר.


אני נולדתי גם בעיצוב של רגישות, ערוץ 49-19, ואין לי עור עבה, יש לי עור עדין...אני רוצה שכולם יאהבו אותי... ליקום יש חוש הומור.


בלתי אפשרי שכולם יאהבו את היידע שאנו משתפים.

זהו יידע המשנה את חוקי המשחק (Game Changer). חלק מהדברים קשים לעיכול.


כאשר אני אומר שרובנו לא נועדנו להביא ילדים, יהיו רבים שיהיה להם קשה לשמוע את זה. במיוחד אֵלֶה שיש להם תוכניות בנושא אך העיצוב שלהם "עומד בדרכם"...או שהם כבר "מושקעים" בתחום.


האמת תמיד נושאת כוחות מרפאים, לא משנה כמה היא קשה.


בדרכי לא לקחתי שום מילה של העיצוב האנושי כתורה מסיני. בדקתי וניסיתי כל תובנה ...ועשיתי הרבה טעויות... במהלך השנים מצאתי שהיידע מדוייק, וההערכה שלי הלכה וגדלה.


גם היום, 16 שנים לאחר המפגש עם היידע, אני תמיד מתבונן ובודק כל פיסת מידע חדשה. אחרי הכל אני רק "הנוסע" כאן, יושב מֵאָחוֹר ומתבונן בנוף.


איני מצפה ממכם "להאמין" במכניקה מבלי לבדוק אם היא עובדת...אך אני מקווה שלא תעשו את כל הטעויות שעשיתי...לפחות תמנעו מהטעויות "הגדולות" (בהחלטות הגדולות). עדיף להתחיל בדברים הקטנים ולהפנים...התשלום עבור הטעויות הגדולות כואב.


למיינד שלנו אין מושג מה נכון עבורנו, גם כאשר יש לו את כל המידע הדרוש. הוא ממשיך "לפרש" את החיים ולהגיע לתּוֹבָנוֹת מדהימות...אך אינו מגיע לבהירות בתהליך קבלת ההחלטות שלנו.


כאשר המיינד מרגיש מאויים ע"י תובנות חדשות הוא מפחד לבדוק או "להניח להן להיות". הוא מנסה "להשתלט על העיניינים". זה נכון עבור כולנו, גם עבורנו נושאי היידע הזה, כאשר עולה טענה הסותרת חלק מההנחות של היידע.


האמת אינה צריכה להגן על עצמה. כאשר אנו ממתינים האמת צפה ועולה.


דביר יצחקי

28/07/2016

55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page