top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

מארס - מאדים: חוֹסֶר בַּגרוּת

חוֹסֶר בַּגרוּת

את ההשפעה הגדולה של מארס אנחנו יכולים לראות בנוכחות שלו, במצב המרומם או הירוד, של-61 שערים מתוך 64 שערים במפה (ההשפעה המרוממת או המאתגרת שאנחנו מוצאים בקווים של כל שער).

למרות זאת זה מטעה לראות את מארס ככוח פעיל מכיוון שעד שמארס מתעורר הוא פסיבי. פסיבי במובן של רדום וחסר מרץ. אך ברגע שהוא מתחיל לנוע ולהתגלגל הוא נהפך לכוח בלתי נשלט.

בשילוש תפקידי היאנג, השמש היא האבא, מרקורי הוא הבן הבכור המשקף את אור האב, ומארס הוא הצעיר ביותר, חופשי מאחריות.

מארס הוא כמו ילד בן 14. חוסר בגרות יכול להיות מאוד מתוק – המתיקות של גִיל הָעֶשׂרֵה – הוא שוכב בחדר ומקשיב למוסיקה, אדיש ולא בהכרח יתמודד עם בעיה עד אשר מדרבנים וממריצים אותו.

אך ברגע שהוא מוּתחל , אנרגיית מארס אוספת במהירות מומנטום על חשבון המודעות. כמו אוניות גדולות בים, לאחר שהן מתחילות לנוע ותופסות מהירות קשה להאט את מהירותן, ולא משנה אם הן נעות בנתיב הנכון או לא.

זוהי אנרגיה ילדותית אך עוצמתית. זה יכול לשבור מחסומים במובן החיובי, או הוא יכול להגיב בצורה מוגזמת, וזה יכול ללכת גם למקומות אלימים ומכוערים.

חוסר הבגרות לא חל על האישיות. זה לא קשור לאישיות. חוסר בגרות חל אך ורק על האנרגיה. המומנטום של האנרגיה יכול להציף.

אנרגיית מארס בונה במהירות מומנטום על חשבון המודעות. במסורת המיתולוגית היכולת הזאת הפכה אותו לנערץ על ידי תרבויות לחימה. זה נכון שמארס אינו פציפיסט אך בדרך כלל הוא אדיש ושווה נפש ללחימה. אך לאחר שהוא גויס, היכולת שלו לבנות מומנטום יכולה לגרום לפזיזות חסרת מעצורים וברבריות, כאשר גם העַכָּבוֹת הבסיסיות ביותר יכולות להיות מוצפות על ידי האנרגיה.

אסטרטגיה וסמכות🤩🌼

דביר יצחקי

82 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page