top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

ונוס- נוגה: הערכים שלנו

הערכים שלנו

ונוס ויופיטר אינם ניתנים להפרדה. ונוס מכוננת את הערכים, זמן רב לפני שהחוק נחקק באבן, החוק חייב לצמוח מתוך ערכי התרבות. הערכים יותר חזקים מהחוקים.

ונוס במפה שלנו מתמקדת בנושא השאלה המוסרית. איפה השאלה המוסרית? מה העניין? ויופיטר ממתין כדי לכונן את זה ככלל, כחוק. אם אתם לא חיים את האמת המוסרית של מה שאתם, ואם אינכם מכבדים את החוק, המקום שאתם נענשים הוא בסטורן, בהפעלות של סטורן (שבתאי).

ונוס ומרס הם עמיתים, מימין ומשמאל לכדור הארץ, אך שלא כמו בן זוגה מרס, ונוס מטעה, יש לה שני צדדים. הצד האחד קשור לנושאים של אהבה, אמנות, ויופי. זה מטעה מכיוון שיש גם צד אחר ומוסתר של הטבע שלה, הצד האפל. זהו ונוס בתור התליין. בני המאיה סגדו לה בתור 'העין' וריצו אותה בפולחן של הוצאות המוניות להורג. יום שישי, יום ונוס, הוא עדיין יום העונש וההוצאה להורג בעולם המוסלמי.

ונוס היא איפה שהמוסר שלנו נמצא. כאן נמצא אלמנט ההתניה המוסרית. אפשר למצוא בונוס את ליבת הדעות הקדומות שלנו, הליבה של התרמית שלנו (הולכת השולל), העֲקַלקַלוּת שלנו, הצביעות שלנו, האכזריות שלנו.

האב-טיפוס הנקבי מְבוּטָא באמצעות 3 וריאציות מַתְנוֹת: האדמה-האימא, הירח-הבת הבכורה, וונוס-הבת הצעירה. כבת הצעירה, היא הבת הארצית שאינה משתתפת באחריות של הבת הבכורה לשמור על המסורות של האמא. היא אינה כאן כדי לשמור על המסורות. ונוס כאן כדי לשמור על הכוח הנקבי. היא הבת הצעירה שמביאה מרד, ואת המוטציה של מערכות ערכים, מתוך ניסיון.

ונוס רצה קדימה לְעֶבֶר להבות השמש. אם אנחנו חושבים על המיתוסים הרווחים של ונוס ומרס כעל אבות טיפוס הזכרי ונקבי, זוהי למעשה ונוס שנושאת את אש המרד. מרס (מאדים) הוא ברזל קריר. ונוס נותנת כיוון לזעם של מרס באמצעות הערכים שהיא שואפת לֶאֱכוֹף או הערכים שהיא מאתגרת.

ההפעלות של ונוס מגלות לנו תכנית ערכים בסיסית אשר תהיה דומיננטית בחיינו.

כאשר ונוס נמצאת במרכז לא מוגדר זה פועל כמו המכניקה של כל שער המופעל במרכז לא מוגדר, ז"א שלא משנה על ידי מי זה מופעל או מה זה מייצג זוהי אנרגיה שאינה עקבית. ובמקרה של ונוס הערכים שהיא מייצגת בעמדה הזאת הם פיתוי מושך, רגע אחד הם ניתנים להשגה וברגע השני הם בלתי נגישים. הפעלות במרכזים שאינם מוגדרים הן לא עקביות, ובמובן הזה אי אפשר לסמוך עליהן. אלו איכויות שיוצאות באינטרקציות עם כוחות אחרים, ובגלל זה חשוב שהכוחות האלה יהיו "נכונים" עבורנו.

🌺

דביר יצחקי

103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page