top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

הזוג המלכותי: השמש והאדמה

הזוג המלכותי: השמש והאדמה🌞☀️🌎

השמש - האור שלנו – יאנג

מדענים מעריכים ש-70% מהנוטרינוס שעוברים דרך האדמה מגיעים מהשמש שלנו. זאת אומרת ש-70% מכל הדפס הנוטרינוס שאנחנו מקבלים אפשר לראות בעמדת השמש (והאדמה, הם תמיד באים יחד).

השמש מייצגת את כוח היאנג העיקרי בטבענו. זהו האב-טיפוס של האבא, בדיוק כמו שהאדמה היא האמא. השמש והאדמה הם ה- יין/יאנג הראשוני בתוכנו.

השמש יוצרת את השדה האלקטרומגנטי של התא הסולארי שבו אנו חיים.

השמש בצד של העיצוב (האדום) מייצגת את הנושאים הביו-גנטיים שירשנו מאבא שלנו.

בצד של האישיות (השחור) השמש היא החלון דרכו האור עצמו של מי שאנחנו מקרין וזורח החוצה בעולם.

האדמה - הקִרקוּעַ והיציבות שלנו – יין

אב טיפוס של האמא

בעוד שבאסטרולוגיה מסורתית אין אדמה, העיצוב האנושי מתחיל עם הדוּאליוּת (שְׁנִיוּת) הבסיסית הזאת. הרבה מהאיכויות שיוחסו באסטרולוגיה לירח ולוונוס אנו משייכים לאדמה. בחישוב של העיצוב האנושי, האדמה תמיד נמצאת בדיוק ממול לשמש במנדלה. ויחד הם מייצגים 70% של הַטְבָּעָת הפרוֹגרם שלנו.

באדמה אנחנו מוצאים את הקִרקוּעַ והבית הגְּרָבִיטַצְיוֹנִי שלנו. אנרגיית השמש צריכה להיות מתורגמת על ידי האדמה. במילים אחרות, זרם הנוטרינו מקורקע באמצעות הגוף שלנו. היחסים שבין השמש לאדמה הם היחסים שבין אנרגיה וחומר. כמו שהצמחים על פני האדמה ממירים את אור השמש לכלורופיל, כך גם אנחנו, בני אדם, מקרקעים את האנרגיות הסולאריות באמצעות חיינו. ככל שאנו יותר מקורקעים, כך גם האור שלנו זורח ביותר בהירות.

אם נתבונן בשער שמופעל אצלנו בצד של האישיות על ידי האדמה נראה את האיכות שאמורה לקרקע אותנו, לקרקע את אור השמש שנועד לזרוח דרכנו החוצה לעולם (האיכות שמופעלת על ידי השמש בצד של האישיות).

דביר🧡💛💚

🌎🍹🌞

88 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page