top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

הגנרטור


הגנרטורים מהווים כמעט 70% מהאנושות.


מהרגע שהם מגיעים לעולם מופעל עליהם לחץ להשאיר את 'קולות הסקרל' מאחור ולהיכנס לעולם של ארטיקוּלציה- נִסוּחַ במילים. כשמישהו פונה אליהם הוא לא יהיה מרוצה עם מענה שאינו מנוסח במילים.

"תגיד" לי מה שלומך.


מה שכל כך יוצא דופן אצל הגנרטורים זה שלמרות שהם מהווים למעשה את כוח החיים של הפלנטה (הכוח המחולל), אצל רוב הגנרטורים, מרכז הסקרל עצמו הִתְנַוֵּן ונָבַל. הם מעולם לא השתמשו בו נכון. הם פשוט נוּצלוּ, מבחינת הכוח הפיזי שלהם.


הילדים שבאים לעולם ונולדים כגנרטורים, הדבר הראשון שמלמדים אותם הוא להתנתק מהקשר שלהם עם מרכז הסקרל, קולות הסקרל.


ובעת ובעונה אחת הם גם מוּתנים להיות מניפסטורים. הם מוּתנים ליזום. ואם הם לא יוזמים ההנחה היא שהם איטיים, ילדים בעייתיים, חסרי מוטיבציה, וכ"ו וכ"ו, כל הבעיות ההומוגניות המְדוּמוֹת שלכאורה יש לילדים הגנרטורים (שאין להם).


לגנרטור צריכה להיות היכולת לקבוע את התנאים. זהו כל הענין עבור הגנרטור, להבין שקיבלתם את הכוח הזה כך שתוכלו לקבוע את התנאים!


הדבר הקשה ביותר עבור הגנרטור הוא המיינד. עבור כולנו.


אני מכיר את המבט הזה על פניהן של נשים שאומר, "אין שום נסיך חלומות שירצה אותי. אם לא אלך וארדוף אחרי דברים לא אקבל אותם." זה מדהים כמה גנרטורים מאמינים לזה וסובלים את התוצאות של זה.


לגנרטור יש אַוּרָה (הילה) פתוחה ועוטפת, וכבר מההתחלה הם לוקחים פנימה התניות עמוקות. וההתניות העמוקות האלה משפיעות על המיינד שלהם. " אם אמתין אפספס דברים," אומר המיינד של הגנרטור. "אני הולך לפספס את זה, אני הולך לפספס את זה. הם לא יבואו אלי, הם פשוט לא ישאלו אותי".


והגנרטורים שנכנסים לניסוי חושבים "אני צריך להגיד לאנשים לשאול אותי" לא, אתם לא צרכים להגיד לאף אחד לשאול אתכם (אפשר לתרגל עם הקרובים השותפים לדרככם). אתם גנרטורים ויש לכם אַוּרָה של גנרטור שהיא אַוּרָה מקיפה ועוטפת ולוקחת את האחר כל כך עמוק, זהו כוח כה עוצמתי ואם אתם פשוט נשארים שקטים, הם נאלצים לשאול אתכם...ואז זה נכון עבורכם.


הפוטנציאל של הגנרטור הוא יוצא מן הכלל, ופשוט "להפעלה"...גנרטורים אשר מסרבים לחלוטין ליזום, החיים מוצאים אותם.


אבל אתם צרכים לעמוד מול המיינד ולהתמודד עימו. המיינד שחושק, המיינד שרוצה, המיינד שהפחד שלו הוא כה עמוק, המיינד של הגנרטור (ובמיוחד כאשר מרכז הספלין הוא גם פתוח) והפחדים לעצם קיומו, להשרדות ולביטחון, לרווחה שלו. פחד שגורם למיינד להחזיק ולהאחז חזק במיינד.


המיינד שנאחז במיינד, איזה צמד "אני פשוט איני יכול. אני פגיע. אני צריך לעשות את זה, ואני צריך לעשות את זה. איני יכול להמתין לעבודה שתגיע. איני יכול להמתין לדבר הנכון להיות שם. איני יכול; אני מפחד."


המיינד הוא מאד עוצמתי.


אף אחד לא חוֹוֶה טרנספורמציה מהר יותר מהגנרטור שנכנס לניסוי; אך זה לא קל :-)


זה מדהים כמה פָּגוּעַ הוא הסקרל אצל כל כך הרבה גנרטורים. מרכז הסקרל והצלילים שלו. כמה קשה לפעמים לעורר את הסקרל הזה כדי להתחיל באמת לבטא את עצמו.


מניסיוני הגנרטור צריך תמיכה כדי שיוכל לזהות את התהליך שלו, כדי שההתנסות תעצים אותו ולא להיפך, כדי שהיא לא תתפרש כחוויה דוגמטית חסרת ערך.


זוהי אינה התנסות שמתאימה לכל אחד.


איזה תענוג זה לשמוע שיחת גנרטורים אותנטית, עם נהמות מצחיקות....במיוחד אצל ילדים. אין כמו צלילי הסקרל של בתי איריס, שנובעים ועולים בבהירות שאי אפשר לתמרן אותה או להתכחש לה.


לחיי איריס וכל הגנרטורים


דביר יצחקי

19/10/2016

308 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page