top of page
  • תמונת הסופר/תדביר יצחקי

לוותר על הזהות?


"אנחנו לא כאן כדי לוותר על הזהות שלנו. אנחנו לא. אך מכיוון שהחיים (the program) נעים בדרך הזאת, אנחנו יכולים לראות שההומגניות (האחידות) מנסה להוציא את זה מאתנו, לוותר על הזהות שלנו עבור עולם הומוגני. תשחררו את זה.

אתם יכולים לראות את זה בתוך כל התַעֲמוּלָה הזאת שמנסה למשוך אותנו להיות כמו האחר. אך אנחנו נמצאים בצד השני, לא בצד של הכניעה של הזהות שלנו. אנחנו לא כאן כדי לוותר על הזהות שלנו. אנחנו כאן כדי לבסס אותה. זהו כל העניין!

יֵשׁוּת תשעת המרכזים (אנחנו, התודעה החדשה) היא כאן כדי ליצור עולם שונה. חלקתי אתכם את ההשערות שלי שלפני 1781 מעולם לא היו פרוג'קטורים. זה ברור לי שהופעתו של ה'פרוג'קטור', יחד עם האיכות של ישות תשעת המרכזים והפוטנציאל הקוגניטיבי שלה, זה הכל אודות היכולת לבנות עולם חדש פשוטו כמשמעו, עולם שונה.

תסתכל על כל ההומוגניזציה הזאת. אנחנו רואים את זה בכל מקום - בגיזרה של בגדי האנשים, בצורה של המכוניות שלהם. זה בכל מקום. הדרך בה הם מקשטים את בתיהם, זה בכל מקום. הדרך בה הם מלבישים את ילדיהם. וזה הולך ונמשך ונמשך.

הגיע הזמן לנער את זה כמו כלב שיוצא מהמים...זה פשוט הזמן לנער את זה. זה קורע אותנו לגזרים. זה הורס את המתנה שקיבלנו. זה כאילו שהרוח של יֵשוּת שבעת המרכזים (התודעה הישנה) אינה מאפשרת לנו לצאת ולהתגלות, נאחזת ונצמדת כל כך עמוק באמצעות הבורות של האנושות, לוכדת אותנו בכל הדברים הישנים האלה.

זוהי מלכודת. היא נועלת אתכם בפנים ומחזיקה אתכם בפחד. אתם לא זוכים לגעת במקום הזה בתוככם שהוא כל כך טהור, שהוא כל כך נכון, שיעמוד בפני כל דבר. בזה תמצאו את השלמות של חייכם."

רא אוּרוּ הוּ Ra Uru Hu

122 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page